muhammad's FotoPage

By: muhammad suzaidi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Sunday, 3-Jun-2007 22:40 Email | Share | | Bookmark
kenduri kawen Bob & Rosnita @ Desa Kasia, BB Nilai.

bergambar dulu si ali dgn spoite ni..
haha..aku pun nak selit gak dgn spoite ni..
training camne nk bg hadiah ni dgn bgaya..
View all 26 photos...
aku buat satu album yg x seberapa ni utk tatapan kengkawan UiTM suma..
terasa mls lak nak send gambar2 ni kt e-mail korg..haha..
so, korg amik je la kt sini.


Sunday, 29-Apr-2007 15:13 Email | Share | | Bookmark
ultimate street tuners carnival @ bukit jalil.

 
 
 
View all 105 photos...
Woohhhhh...byk kete2 yg cun2 kt sini..
sampai ada kwn aku yg sanggup masuk dua kali..huhu..
aku pun x larat nk tulis caption kt setiap gambar..
so, selamat menjamu mata kpd suma..


Tuesday, 6-Mar-2007 07:56 Email | Share | | Bookmark
lepak n makan..

makan n karaoke (time ada duit lebih..)
abis keje..leh melantak n borak2 kt kuala selangor..
sebelum wat keje pun sempat mkn kt kolej..
View all 20 photos...
bila abis keje..aku suka lepak n makan n borak2 dgn kwn2..
keep in touch la kata org..
bkn apa, seronok kongsi2 pendapat..(kongsi makan minum pun ada gak kot)..
so,mcm2 la aksi lepak, mkn n bborak aku..


Sunday, 4-Mar-2007 02:52 Email | Share | | Bookmark
kenduri kawen inn & sop di kg rantau pjg, klang.

ali imran & kwn2 UniKLnya..
mereka lg..
zaidi khan namanya, awat chek tutup mata?
View all 16 photos...
kenduri kawen ni aku gi dgn ali imran & bdk2 UniKL..
geng2 UiTM yg lain dtg lambat lak..
nasib baik sempat jumpa kt kenduri tu..
so. selamat menatap..


Saturday, 3-Mar-2007 18:26 Email | Share | | Bookmark
gambar kwn2 aku kawen..

kenduri ezak fadzrin@kajang..
kenduri mimi zarina@kuala klawang..
kenduri asrul adnan@langkawi (aku xdpt dtg..dpt gambar jer..hehe
View all 11 photos...
ni koleksi gambar aku bersama kwn2 yg dh berjaya diijabkabulkan..
aku suka dtg,amik berkat la katakan..
bila pulak org nak dtg amik berkat aku..
just wait & wait..


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net